Práca s textom – Copywriting
MVAkadémia
Informácie o kurze
maximálny počet účastníkov je 20!
(neplatca DPH)
Obsah a miesto kurzu
Čo všetko sa na kurze naučíte:
– Základné princípy písania reklamných textov
– Marketingová komunikácia – Ako text predáva
– Praktické ukážky slovenských, ale aj zahraničných sloganov či reklamných textov (Apple a pod.)
– Ako vzbudiť záujem a predstavivosť u čitateľa
– Kto sú užívatelia na webe a ako vnímajú web obsah (vs. print)
– Ako písať jednoduché, výstižné a originálne nadpisy
– Ako prerozdeliť dlhší text, použitie menších headlinov
– Ako písať newsletter/firemný blog/reklamný email?
– Špecifiká rôznych textov (tlačová správa, reklamný text, slogan, odborný článok, blog atď.)
– Písanie krátkeho reklamného textu (pre PPC reklamy – Google, eTarget, Facebook)
– Analyzovanie ponúkaného produktu/služby a identifikovanie kľúčových slov
– Najčastejšie chyby (vrátane gramatických)
– Ukážky najlepších prác
Pre koho je kurz: marketing špecialisti, PR manažéri, hovorcovia, správci obsahu na webe/sociálnych sietiach, marketing manažéri, editori zľavových portálov, obchodníci či študenti.
Schopnosť výstižne a pútavo písať reklamné texty, certifikát.
Informácie o spoločnosti
Hlavná 207
90041 Rovinka

Kontaktné údaje
Email:
Telefón:
martina@mvakademia.sk
0911 878 107
Poznáte ten zážitok, keď Vám prednáša fundovaný odborník s nadšením na tému, ktorá je jeho vášňou? Alebo ako hovorí Ralph Waldo Emerson: “Dôkazom vysokého vzdelania je schopnosť hovoriť o najväčších veciach najjednoduchším spôsobom”.
Nuž vitajte v Manažérskej vzdelávacej akadémii, ktorá je tu pre všetkých profesionálov, ktorí chcú na sebe pracovať. Organizujeme školenia z oblastí IT, marketingu, financií, operations a soft skills.
Naši lektori sú odborníci z praxe, ktorí pre Vás pripravili praktické kurzy s cvičeniami a workshopmi na aktuálne témy. Majú nielen výborné prezentačné schopnosti, ale vedia vysvetliť aj zložité veci “polopate”. Pred každým kurzom kontaktujeme prihlásených účastníkov, aby vyplnili krátky dotazník, na základe ktorého potom daný kurz “ušijeme na mieru” konkrétnemu publiku. Každý kurz má kapacitu maximálne 20 účastníkov pre lepšiu komunikáciu a atmosféru.