Efektívna komunikácia na Facebooku
MVAkadémia
Informácie o kurze
Maximálne 20 účastníkov!
(neplatca DPH)
Obsah a miesto kurzu
Čo všetko sa na kurze naučíte:
-Pre koho je určená Vaša Facebook page?
-Aký obsah tvoriť?
-Ako využívať súťaže?
-Ako získať fanúšikov?
-Čo zdieľať?
-Ako sa dozvedieť viac o užívateľoch?
-Ako správne komunikovať sťažnosti na Facebooku?
-Ako získať relevantný feedback od užívateľov?
-Facebook Insights – ako interpretovať čísla?
-Ako zviditeľniť vlastnú Facebook stránku?
-Ako funguje algoritmus zobrazovania prispevkov na Newsfeede?
-Ako prepojiť Facebook s offline svetom?
-Ako kreatívne využiť Facebook places?
-Aké sú pravidlá na Facebooku – morálne aj formálne?
-Facebook nástroje pre lepšiu správu účtu
-Princíp gamifikácie a ako ho zaviesť do komunikácie na Facebooku
-Prepojenie komunikácie s 4Square, Twitter, Pinterest, YouTube a pod.
-Pridanie rôznych funkcionalít na Facebook stránku
-Čo robí Vaša konkurencia na Facebooku?
-Aktuálne zmeny Facebook nastavení, súkromia a účtov a budúce zmeny, ktoré sa chystajú
-Ako vyhodnotiť Vašu snahu na Facebooku alebo grafy a čísla pre šéfa
Marketingoví špecialisti, PR manažéri, Marketingoví manažéri, hovorcovia. Drobní podnikatelia či študenti ale aj všetci, ktorým záleží na komunikácií so zákazníkmi a zvyšovaní dôvery voči ich značke.
Informácie o spoločnosti
Hlavná 207
90041 Rovinka

Kontaktné údaje
Email:
Telefón:
martina@mvakademia.sk
0911 878 107
Poznáte ten zážitok, keď Vám prednáša fundovaný odborník s nadšením na tému, ktorá je jeho vášňou? Alebo ako hovorí Ralph Waldo Emerson: “Dôkazom vysokého vzdelania je schopnosť hovoriť o najväčších veciach najjednoduchším spôsobom”.
Nuž vitajte v Manažérskej vzdelávacej akadémii, ktorá je tu pre všetkých profesionálov, ktorí chcú na sebe pracovať. Organizujeme školenia z oblastí IT, marketingu, financií, operations a soft skills.
Naši lektori sú odborníci z praxe, ktorí pre Vás pripravili praktické kurzy s cvičeniami a workshopmi na aktuálne témy. Majú nielen výborné prezentačné schopnosti, ale vedia vysvetliť aj zložité veci “polopate”. Pred každým kurzom kontaktujeme prihlásených účastníkov, aby vyplnili krátky dotazník, na základe ktorého potom daný kurz “ušijeme na mieru” konkrétnemu publiku. Každý kurz má kapacitu maximálne 20 účastníkov pre lepšiu komunikáciu a atmosféru.