Ako riešiť reklamácie zákazníkov a dodávateľov?
Verlag Dashöfer, vydavateľstvo, s.r.o.
Informácie o kurze
Bratislava – Vydavateľstvo Verlag Dashöfer – Centrum vzdelávania.
s DPH
Obsah a miesto kurzu
Cieľom seminára je objasniť problematiku reklamácií, vysvetliť podmienky a chyby v reklamačnom procese a odpovedať účastníkom na otázky, ktorých odpovede efektívne zužitkujú v praxi.
Pracovníkov reklamačných oddelení firiem, obchodných asistentov.
Osvojenie problematiky reklamácií, pochopiť podmienky a chyby v reklamačnom procese a odpovedať účastníkom na otázky, ktorých odpovede efektívne zužitkujú v praxi.
Informácie o spoločnosti
Železničiarska 13
814 99 Bratislava 1

Kontaktné údaje
Email:
Telefón:
zuzana.cmorejova@dashofer.sk
0915/692 889
Medzinárodná spoločnosť Verlag Dashöfer, s.r.o. pôsobí na Slovensku od roku 1997. Počas svojho pôsobenia sa zaradila k popredným odborným vydavateľstvám v SR a jej meno prezentuje poskytovanie kvalitných a aktuálnych informacií pre širokú odbornú verejnosť. Publikácie vydavateľstva Verlag Dashöfer zahŕňajú odborné príručky, portály a časopisy z rôznych profesných oblastí. Na tieto oblasti v roku 2004 nadviazali aj s organizáciou odborných seminárov či video a online seminárov.
V súčasnosti organizujeme semináre z nasledovných oblastí:
* Certifikované štúdium
* Certifikované semináre
* Dane
* Účtovníctvo
* Mzdy a personalistika
* Financie, finančné riadenie, controlling
* Medzinárodné účtovníctvo a medzinárodné zdaňovanie
* Verejná správa a obstarávanie
* Právo, vedenie firmy
* Manažérske zručnosti, soft skills
* Marketing
* Stavebníctvo a nehnuteľnosti
* Výroba, logistika, clo
* Enviro, odpady a BOZP